آخرین اخبار
کد مطلب: 80745
رئيسي:
شش هزار از مردم چهارمحال و بختياري جانباز و ايثارگر هستند
تاریخ انتشار : 1393/06/30 19:54:53
نمایش : 1387
مديرکل بنياد شهيد وايثارگران چهارمحال وبختياري گفت: شش هزار و 900 نفر از مردم چهارمحال و بختياري جانباز و ايثارگر هستند.
به گزارش سلام لردگان ، قدرت الله رئيسي ظهر يکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان چهارمحال و بختياري دو هزارو 400 شهيد در دوران هشت سال دفاع مقدس تقديم اسلام  کرده است که اين شهدا به نظام و انقلاب آبرو بخشيدند.

وي تصريح کرد: اين استان بيش از 500 آزاده سرافراز دارد که در راه اسلام وحفظ اين نظام استقامت کردند.

رئيسي با بيان اينکه شش هزار و 900 نفر ازمردم اين استان جانباز و ايثارگر هستند، عنوان کرد: ايثارگراني که در هشت سال دفاع مقدس با اهداء بخشي از جسم خود در راه اسلام و انقلاب فداکاري کردند که ما نيز در قبال آنان وظايفي  داريم.

مديرکل بنياد شهيد وايثارگران چهارمحال وبختياري بيان داشت: 130 نفر از سرداران، اميران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس از چهارمحال و بختياري بودند که اين خود يکي از افتخارات استان به شمار مي رود.

رئيسي با بيان اينکه کوچکترين شهيد رزمنده دفاع مقدس از اين استان است، تصريح کرد: شهيد ظفر خالدي از شهرستان لردگان، کوچکترين رزمنده دفاع مقدس بوده که به مقام شهادت نائل شد.

وي يادآور شد: ناجي آبادان شهيد دريا قلي سوراني از جوانان اين استان است که قرار است تنديس اين شهيد به زودي در ورودي روستاي يانچشمه با همکاري فرمانداري، شوراي شهر و دهياري بنا شود.

وي به برگزاري مراسم ميهماني لاله ها در سوم مهر ماه اشاره و بيان داشت: عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا، همچنين ديدار و سرکشي به ايثارگران و خانواده شهدا از مهم ترين برنامه هاي اين هفته است.

رئيسي تصريح کرد: شرکت جانبازان در رژه نيرو هاي مسلح، برگزاري مراسم هاي يادبود و يادواره شهدا در طول اين هفته، برگزاري نمايشگاه هاي آثار شهدا، چاپ و توزيع ويژه نامه دفاع مقدس به تيراژ هزار جلد، اعزام پيام آوران ايثار به مدارس براي خاطره گويي از ديگر برنامه هاي اين هفته است.
منبع:خبرنگار مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس